אי הקפדה על הרגלי אכילה נכונים, משקל עודף אחרי לידה, אורח חיים לא בריא, לחצים בעבודה ובבית ושינוי גיל הם רק חלק מהסיבות להשמנת יתר. הצרת היקיפים בבטן, ההתמודדות היומיומית קשה, הפיתויים רבים ואנחנו נוטים לוותר לעצמנו ולגוף שלנו, שלא מוותר לנו בחזרה.


 
אז כיצד בכל זאת חוזרים לגזרה ללא דיאטות נוקשות ואימונים קשים ואינטנסיביים בחדר כושר?


 
התשובה - סדרת אימונים אישיים בשיטת ה-EMS.
האימונים מתמקדים בעבודה על אזורי גוף הבעייתיים: מותניים, ירכיים, חזה, עגן זרועות ורגליים.


 
סוד ההצלחה הוא עבודה על כל קבוצות שרירים בו זמנית. בכל אימון השרירים עוברים התכווצויות חזקות מה שגורם להגברת פעילות האנזים בגוף ומזרז את חילוף החומרים. כתוצאה מכך צריכת הקלוריות עולה עודפי השומנים מתורגמים לאנרגיה אותה שורף הגוף במהלך ואפילו זמן ממושך לאחר האימון.

 
התוצאה הסופית עלולה להפתיע אתכם בגדול!
גוף מחוטב, הפחתת שומן עודף ובניית מסת שריר.

 
 
גם המחקרים מוכיחים, אימון בשיטת ה-EMS יעיל יותר ומביא אתכם לתוצאות הרצויות בזמן קצר יותר:
88% מהנבדקים מציינים שינוי ניכר הבא לידי ביטוי בגוף מחוטב ושרירי יותר והפחתה משמעותית במשקל עודף.
 
אחוז השומן לאחר 6 שבועות של אימון בשיטת ה-EMS ירד בממוצע ב – 4-7%.
 
היקף המותניים הצטמצם בין 1.5-2.5 ס"מ בממוצע, כאשר מסת השריר עלתה ב-1.5 ס"מ בממוצע ברגליים, זרועות וחזה.
 
הנבדקים שסבלו מהשמנת יתר איבדו בין 3-4 ק"ג בממוצע וכ-10% משומן גוף שהפך לשריר לאחר 3 חודשים של אימונים.

 
 
בואו לחזור לגזרה החטובה של פעם ולסחוט אין סוף מחמאות בכל יום חדש.