מה זה EMS ?

EMS היא שיטת אימון גוף חדשנית באמצעות גירוי חשמלי. בשגרה היומיומית השרירים שלנו מגורים ע"י המוח. יתרון שיטת ה-EMS מתבטא בהגברת האפקט האנדוגני המוביל להתכווצויות חזקות יותר של השריר, לעומת האימון הקונבנציונלי.

גלול מטה לשאלות נוספות

כיצד מתאמנים בשיטת EMS?

לפני תחילת האימון לובשים ווסט אימון ייעודי מחובר למכשיר ה-EMS והמכסה את מרבית שרירי הגוף (ידיים, רגליים, בטן, חזה, גב תחתון ועליון,ישבן). מבצעים מספר סטים של תרגילי התעמלות פשוטים וקלים בליווי מאמן כושר אישי מוסמך לאימון בשיטת ה-EMS. גירוי השרירים הופך את האימון לאימון גוף מלא כאשר כל שרירי הגוף מופעלים בו זמנית ע"י גירוי חשמלי חיצוני באמצעות המכשיר.

האם אימון זה מתאים לכל אחד?

כן, שיטת האימון מתאימה לאנשים בכל קבוצות גילים ורמות כושר. עם זאת מומלץ להתחיל אימון בשיטת ה-EMS אחרי גיל 18.גבול גיל עליון אינו מוגבל, להפך. שיטת EMS היא יוצאת דופן בכך שאינה דורשת חיטוב. השיטה בטוחה לשימוש אך אסורה בהחלט עבור: בעלי קוצבי לב, נשים בהריון, חולי אפילפסיה, חולי סרטן, סכרת, סובלים מבקע בדופן הבטן או במפשעה. לקראת כל אימון מתבצע תשאול וראיון אישי מעמיק אודות הגבלות הרפואיות ומצבו הבריאותי של כל מתאמן לגופו.

במה שונה אימון EMS מאימון רגיל בחדר כושר?

אימון בשיטת ה-EMS מאפשר לך להפעיל למעלה מ90% מקבוצות השרירים בגוף בו זמנית . זה הופך את האימון ליעיל במיוחד ומקצר אותו לכ-20 דקות בלבד! האימון הרבה יותר אינטנסיבי כאשר רמת הגירוי של כל קבוצות השרירים ניתנים לשליטתך האישית בכל שלבי האימון ובכל רגע נתון. השיטה מצוינת להשגת יעדים אישיים רצויים בפרק הזמן הקצר ביותר. לשם השוואה באימון קונבנציונלי בכל תרגיל מופעלת לרוב קבוצת שרירים אחת, ולכן האימון ארוך יותר והשגת תוצאה רצויה איטית יותר בהתאם. בנוסף, השוני שאנו פועלים ישירות לשריר בלי מנגנון ההתנגדות או הרמת משקל כמו חדר כושר הקונבנציונלי. אחרי הכל, משקל יתר עלול להאיץ בלאי מוקדם של המפרקים, בעיות בעמוד השידרה, ומערכת השלד. בונוס משמעותי באימון ems gym הוא תהליך פיזיולוגי עם זרמי מיקרו, מה שמוביל לעור מתוח והפחתה משמעותית של צלוליטיס וגם מסייע במניעת דליות. למידע נוסף בתחום(קישור)

באיזה תחומים נוספים משתמשים ב- EMS?

שיטת ה-EMS מוכיחה את יעילותה במשך עשורים רבים בתחומים שונים, כגון: פיזיותרפיה, רפואה, שיקום ספורטאים. השיטה יעילה במיוחד לחיזוק ושיקום, בטיפול בכאבי גב,לחזק את שרירי ריצפת אגן,הגברת זרימת הדם ועוד.

מה מייחד אותנו?

כל אימון הוא אישי ומתבצע בהדרכה וליווי צמוד של מאמן אישי מומחה בתחום ומביא אותך לתוצאה רצויה מהר יותר ובזמן קצר יותר.

האם יש צורך ביותר מאימון אחד בשבוע?

להשגת תוצאה רצויה באימוני כושר רגילים נדרשים כשניים שלושה אימונים שבועיים בממוצע באורך של כשעה וחצי. לעומת זאת כאשר מתאמנים בשיטת ה-EMS מספיק אימון פעם בשבוע למשך 20 דקות בלבד.

מה ספורט המדע אומר על EMS?

מחקרים רבים של האוניברסיטאות של ביירוית (2002-2003) וErlangen-נירנברג (2009), האוניברסיטה הגרמנית ספורט בקלן (2008) ומרכז בד אוינהאוזן הלב (2010) מוכיחים את האפקטיביות של אימון EMS. אפילו אנשים לא מאומנים יכולים להשיג תוצאות נראות לעין ומוחשית עם זמן של עד עשרים דקות בשבוע בזמן קצר. כמו כן, EMS - שלא כמו באימון רגיל - אין עומס על מפרקים ומערכת השלד.

מה אומרת הסטטיסטיקה?

אימון בשיטת ה-EMS מביא ל: הפסד הממוצע של כ- 5% שומן בגוף הפסד הממוצע של 1.7 ס"מ בירכיים עליונות אצל נשים ועד 2.2 ס"מ הפחתת היקף הבטן אצל גברים. טיפול במשקל עודף: ירידה משמעותית במשקל בשיעור ממוצע של 3.5 ק"ג וכ-10% שומן, בתוספת של 6.5 ס"מ של הצרת היקפים מעבר למותנים ו-2 ס"מ מהיקף הזרוע העליון. * אוניברסיטת ביירוית בשנת 2003 אימון EMSא: 82% מהמשתתפים דיווחו על פחות כאבי גב כרוניים, 30% נרפאו. הכוח המרבי של השרירים המייצבים בין המשתתפים גדל בממוצע ב 12%, כוח וסיבולת ב 69% * האוניברסיטה הגרמנית לספורטקלן (בבית ספר הספורט הגדול ביותר בעולם) ואוניברסיטת ספורט של ביירות (2002 2003 2006 2008) תרגילים EMS לספורטאים בעלי ביצועים גבוהים: עלייה עד 30% בכח ומהירות מרביים להכשרת 4 שבועות העלייה הממוצעת בשריר 4 סנטימטר היקף סביב הגוף עד 3 חודשים עליית 67% בכח המרבי של שרירי הבטן עליית 74% כוח מתפרץ של השרירים העיקריים עליית 8-9% בכוח איזומטרי המקסימאלי עלייה עד 17% בכוח דינמי מקסימאלי עמידות וביצועים מוגברים ב71% מהחולים סיבולת כוח סטטי מוגברת ב34% מהחולים לאחר 6 שבועות של אימונים עלייה עד 108% בכח וסיבולת דינמיים * האוניברסיטה ביירוית ואוניברסיטת Erlangan-נירנברג (2002 2003)