יעילות מרבית מינימום זמן
חיים בהילוך גבוה ומרדף האין סופי אחר השגת התוצאה הטובה ביותר ובזמן הקצר ביותר בכל תחום ומשימה דורשים מאתנו לבחון מחדש את הגבולות ולחפש את הפתרון האולטימטיבי. במציאות שכזו המראה החיצוני, הכושר הגופני והמצב הבריאותי שלנו עלולים להיפגע.

 
אז כיצד מדביקים את הקצב ובו זמנית מצליחים לשמור על עצמנו?
 
 
ברוכים הבאים לסטודיו לאימוני כושר –EMS GYM .
אימונים אישיים בשיטה מתקדמת ומהפכנית אשר פותחה בנאס"א, במיוחד עבור האסטרונאוטים השוהים בחלל, נוחתת עכשיו בישראל!

 
 
אימון בשיטת EMS GYM:

 
יעילות מרבית
אפקטיבי פי 16 מאימון כושר רגיל!
השיטה פועלת בתוכנית כושר יחודית המפעילה למעלה מ90% ממערכת השרירים בגוף בו זמנית!
 
וכול זה בליווי צמוד של מאמן אישי מהאימון הראשון כדי לקבל את היעילות המרבית ממינימון זמן.
 

מינימום זמן
20 דקות פעם בשבוע!
תוכנולגית EMS שומרת על הזמן היקר שלך ומפעילה בכול אימון את כול שרירי הגוף בו זמנית!
מהגדולים ועד הקטנים והעמוקים ולכן 20 דקות פעם בשבוע גם עם יעדים שאפתנים.
 
 
גוף חטוב/שריפת שומנים
אימון EMS פועל באופן ממוקד בשרירים הגדולים במותנים והירכים וכן גם בשאר שרירי הגוף ובכך גורם לפעילות מטבולית רבה במהלך ולאחר האימון אשר מפחיתה את אחוזי השומן בגוף, גורמת להצרת הקפים והפחתת משקל הגוף.

 
 
איך זה עובד?
שיטת ה-Elictrical muscle srimulation) EMS) או בתרגום חופשי לעברית גירוי שרירים חשמלי, השיטה פותחה ע"י המדענים בנאס"א במיוחד עבור האסטרונאוטים השוהים בחלל, כדי למנוע מהם את ניבון השרירים הנובע מפאת חוסר כוח כבידה.
 
 
כיום השיטה מיושמת בהצלחה בתחום רפואת הספורט והפיזיותרפיה המטפלת בפציעות ספורט שונות, שיקום שריר לאחר ניתוח, בעיות כאבי גב, מפרקים ועוד.
 
 
הפעלת שריר מצריכה גירוי. בחיי היומיום, השרירים מופעלים באמצעות מערכת העצבים המרכזית ומועברים באמצעות סיבי חוט ועצבים בעמוד השדרה לשרירים המתאימים.
 
 
שיטת ה EMS- היא בעצם הגברה ממוקדת של גירויים חשמליים אנדוגניים חיצונית לגוף אשר מובילה להתכווצות השרירים ע"י אות חשמלי חיצוני. התוצאות הטובות ביותר מושגות כאשר בכל תרגיל משלבים תרגילים פעילים וגירויים חשמליים.
 
 
אימון בשיטת EMS מתאים במיוחד לכל מי שנחוש להשיג תוצאה גבוהה בפרק זמן הקצר ביותר.

 
 
יתרונות שיטת ה- EMS
יתרון מהותי באימוני EMS בהשוואה לאימון כוח קונבנציונלי רגיל הוא, סנכרון כמעט מלא של כל היחידות המוטוריות המופעלות בו-זמנית כאשר באימון קונבנציונלי מופעלת בד"כ בתרגיל בודד קבוצת שרירים אחת. לכן אימון של 20 דקות בלבד מספיק ויעיל במיוחד.
 
 
יתרון חשוב נוסף. באימוני EMS אין לחץ ועומסים על המפרקים ומערכת השלד בהשוואה לאימון קונבנציונלי, אלא גירוי חשמלי של השריר בלבד. לכן האימון הינו אימון ללא כל מעמסה נוספת על הגוף, דבר המפחית משמעותית סיכוי לפציעות ספורט וחשש לסובלים וכאבי גב.
 
 
אימון EMS מקדם גם הפחתה מתמשכת של משקל ושומן הגוף באמצעות פעילות מטבולית גבוהה במהלך ואחרי האימון. כמו כן האימון מגביר את זרימת הדם בשריר ובכך מסייע להקל על מתח השרירים בכל הגוף ובשרירי הגב בפרט.