גוף חזק ובריא מאז ומעולם נחשב לאחד מסמלי ההצלחה. כאשר מדובר באתלטים מקצועיים הצורך להיות בשיא הכושר מקבל משמעות קריטית. הקושי הוא להכריח את עצמך בכל פעם מחדש לעשות עוד אימון ועוד אימון, כאשר בכל פעם צריכים לעבוד על קבוצת שרירים אחרת. ללא ספק זה דורש המון משמעת, גוזל זמן יקר ומצריך מאמץ פיזי רב. כאן נכנס לתמונה אימון בשיטת ה-EMS.


 
אימון בשיטת ה-EMS יעיל יותר ועולה בכל הפרמטרים על האימונים הקונבנציונליים. בכל אימון מופעלים כמעט כל קבוצות השרירים בו זמנית תוך שמירה על איזון וחלוקת מאמץ שווה. האימון נמשך בסה"כ כ-20 דקות והתוצאות הרצויות מושגות מהר יותר וללא סיכון לפציעות ספורט.

 
 
בנוסף בשונה מאימון רגיל, האימון בשיטת ה-EMS שם דגש על תנועות נכונות והמענות מעומס על סיבי שריר המהווה גורם מרכזי לפציעות.
 
אימוני ה-EMS יעילים ומתאימים במידה שווה עבור הספורטאים שעוסקים בענפי ספורט שונים.
 
 
סוד ההצלחה הוא עבודה משולבת במהלך אימון אחד על כח, סיבולת ומסת שריר. בכל אימון אתה מנצל את כל האנרגיה לחיזוק וחיטוב הגוף, לא מבזבז זמן ומשיג את התוצאות בדרך הקצרה, הבטוחה והנכונה ביותר.

 
 
המספרים מדברים:
שיפור בביצועים נצפה בקרב כ-85% מתאמנים בשיטת ה-EMS
כוח מרבי שופר ב 18% לאחר 4 אימונים בלבד
71 % שיפרו את כוח הסיבולת
בתום 4 שבועות של אימונים בלבד, ביצועים מרביים עלו ב- 32%
מהירות ההתכווצות השרירים עלתה בממוצע ב- 23%.
הכוח המתפרץ של שרירי הגוף עלה משמעותית ב- % 75 !

 
 
התוצאות שנקבעו מדגישים חד משמעית את העובדה כי אימונים בשיטת ה-EMS יעילים יותר על פני אימונים מסורתיים בשיעור של 40% ואף יותר.